کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316295 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کشف بدافزار بسیار خطرناک در سیستم‌عامل اندروید

به‌تازگی یک نرم‌افزار جاسوسی بسیار خطرناک بر روی سیستم عامل اندروید یافته شده است که می‌تواند تمامی اطلاعات شخص ارتباطی کاربر را به سرقت ببرد.
کشف بدافزار بسیار خطرناک در سیستم‌عامل اندروید
به‌تازگی یک نرم‌افزار بسیار خطرناک بر روی سیستم‌عامل اندروید یافت شده است که می‌تواند تمامی اطلاعات شخصی کاربر را به سرقت ببرد.
سیستم‌عامل‌های همراه در دنیای امروزی ما به‌ شدت در معرض خطر حملات نرم‌افزاری هستند، و این آسیب‌پذیری به ویژه برای سیستم‌های عامل پرکاربرد و همه‌گیر، بیشتر و پررنگ‌تر می‌شود.
در این میان سیستم عامل گوگل یعنی اندروید که طیف وسیعی از دیوایس‌ها را پشتیبانی می‌نماید، به تازگی با یک بحران امنیتی جدید روبرو شده است.

ماجرا از این‌ قرار است که به‌تازگی یک بدافزار جاسوسی بسیار خطرناک در این سیستم عامل کشف‌شده است که می‌تواند به هکرها اجازه دستیابی به اطلاعات ارتباطی شخصی صاحب دستگاه را بدهد.

بطوری که کارشناسان امنیتی اعلام کرده‌اند، این نرم‌افزار جاسوسی بسیار خطرناک می‌تواند تعداد بسیار زیادی از نرم‌افزارهای محبوب اندروید را تحت کنترل خود درآورده و اطلاعات آنها را به‌صورت کامل شنود کند.


بر اساس اعلام رسمی شرکت گوگل، نرم‌افزارهای زیر در لیست اهداف و قربانیان این نرم‌افزار جاسوسی قرار دارند:
- جی میل
- هنگ آوتز
- لینکدین
- کاکائو تاک
- مسنجر
- اسکایپ
- اسنپ چت
- استاک ایمیل
- تلگرام
- تریما
- وایبر
- واتس‌اپ

البته این نرم‌افزارها تنها مواردی نیستند که این نرم‌افزار جاسوسی به سراغ آنها می‌رود، بلکه این بدافزار می‌تواند مکالمات صاحب دستگاه را شنود کرده و حتی از نمایشگر او اسکرین شات تهیه کند.

این نرم‌افزار جاسوسی که Lipizzan نام دارد، بسیار خطرناک است ولی گوگل اعلام کرده است که تا به امروز توانسته است تا تعداد ۱۴ میلیارد دستگاه اندرویدی را از گزند آن در امان نگاه دارد.
با این‌ وجود گوگل اعلام کرده است که دانلود نرم‌افزار از هر منبعی به‌غیراز پلی استور می‌تواند خطر ابتلا به چنین نرم‌افزارهای جاسوسی خطرناکی را برای کاربر به همراه داشته باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38297 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1396/05/24 تعداد مشاهده: 1538
سافت گذر